FLOTT-TRANS
Szállítmányozó és Fuvarozó Kft.
Adószám: 10354898-2-10
EU adószám: HU10354898
Cégjegyzékszám: 10-09-020293
EKÁER szállítm. azonosító: 113486682

Székhely: 3300 Eger, Kistályai út 12.
Telephely: 2360 Gyál, Heltai Jenő út 73.
Telefonszám: +36 36 512 500
E-mail cím: flott@flott.hu
A Flott-Trans Kft-t 1990-ben, egri székhellyel, magyar magánszemélyek alapították. Tulajdonosai napjainkban is aktív munkát végeznek a cég életében, ők irányítják az ügyvezetői és pénzügyi feladatokat.
Kezdetben 2 tehergépkocsival belföldi fuvarozást végeztünk, majd folyamatos fejlődés során növekedett a gépjárműállomány, elkezdődött a nemzetközi fuvarozás, a szállítmányozás és a belföldi részrakományos árutovábbítás. Ez utóbbi volumen megkövetelte a saját üzemeltetésű cross-dock raktár beindítását 2002-ben.
Budapest közvetlen szomszédságában, Gyálon található a raktárunk, ahol a cross-dock tevékenység mellett teljeskörű logisztikai szolgáltatást végzünk ügyfeleink részére. Raktárunk mellett fedett vasúti iparvágány található, amelyet intermodális fuvarjainkhoz használunk.
Fenti tevékenységeink támogatására fejlesztettük informatikai hátterünket. Az árutovábbítási folyamatot saját fejlesztésű szoftverünk (FFR) támogatja a saját igényeink szerint kialakítva. Raktározási feladataink támogatására megvásároltuk a Régens raktár-irányítási szoftverét, amely támogatja a rádiófrekvenciás vonalkód-leolvasó készülékek használatát, ezzel az árumozgások azonnali lekönyvelését a rendszerben.
A vállalat árbevétele az alaptevékenységek tekintetében évek óta meghaladja a 2.5 milliárd Ft-ot.

Eszközök, technológia
Árumozgatási tevékenységeinket az alábbi infrastruktúrával látjuk el:
- 40 saját tulajdonú tehergépjármű
- 50 vontatmány és cserefelépítmény
- 2 raktár (Eger – 1800 m2; Gyál – 3200 m2)
- saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszer
Emberi erőforrások
- 40 fő gépkocsivezető
- 12 fő fuvarozást és szállítmányozást támogató szakmai személyzet
- 15 fő adminisztratív dolgozó és vezető
- 10 fő raktári dolgozó
- 2 fő felsővezető
Tehergépjármű állomány
Belföldi és nemzetközi szállítási feladatainkat alapvetően 40 tonna megengedett legnagyobb össztömegű gépjárművekkel végezzük az egy szállítási egységre jutó költségek minimalizálása érdekében. Budapesten belül a korlátozott behajtású területekre alkalmazunk kisebb méretű járműveket is – alapvetően alvállalkozói szerződésekkel. Nagyobb gépjárműveink közül néhány rendelkezik budapesti behajtási engedéllyel is.
Informatikai Háttér

Diszpécserszolgálat és informatikai támogatás
A küldemények szervezett továbbítását a vállalat egri központjából – belföldi területen 9, nemzetközi területen 3 fős – több éve alkalmazásban álló, tapasztalt közlekedésmérnök csapat irányítja 8:00 – 18:00 között irodai környezetben, 18:00 – 8:00 között pedig ügyeleti jelleggel. A járművek, küldemények állapotáról így igény esetén 0-24 időszakban képesek vagyunk információt szolgáltatni. A járművek és fuvarfeladatok státuszának online nyilvántartása, számlázása a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünkben történik.

Fuvarozáshoz kapcsolódó okmányok kezelése
Belföldi árukiszolgáltatást követően a szállítóleveleket, fuvarleveleket vagy egyéb kapcsolódó okmányokat a gépjárművezető kollégák a lerakodást követően 24 órán belül juttatják el valamelyik szállítólevél-feldolgozó pontunkra, ami lehet a gyáli raktárunk vagy egri székhelyünk. A beérkezett okmányokat digitalizáljuk, így elektronikus formában azok megbízóink számára is elérhetőek a Webpartner internetes alkalmazásunkon keresztül. Külön igény esetén az okmányok postázására is lehetőséget biztosítunk.

Tehergépjárművek, küldemények nyomkövetése
A saját tulajdonú, illetve a folyamatosan foglalkoztatott alvállalkozóink gépjárműveit egységes GPS alapú nyomkövetési rendszerrel szereltük fel. Ennek segítségével akár az interneten vagy mobil alkalmazáson keresztül is nyomon követhető a tehergépkocsik pillanatnyi helyzete, vagy egy meghatározott, általunk kiválasztott időszakban végzett mozgásaik. Ezek a mozgások térképen, vizuálisan követhetőek. Lehetőségünk van a járművek GPS adatai alapján esemény vezérelt (elindulás, megállás, megjelölt területre érkezés stb.) lekérdezések és egyéb információk automatizált adására is.
Jogszabályok, LINKEK
CMR (1971)
Egyezmény a Nemzetközi Közúti Árufuvarozási Szerződésről
Árutovábbítási Szerződések
A Kormány 120/2016. (VI. 7.) Korm. rendelete a közúti árutovábbítási szerződésekről.
Szállítmányozási Feltételek
Magyar Általános Szállítmányozási Feltételek – ahogyan a Közlekedési Közlöny 1990. Évi 46. Számában megjelent.
Közúti Szállításról
AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 561/2006/EK RENDELETE a közúti szállításra vonatkozó egyes szociális jogszabályok összehangolásáról.
BIREG
Előzetes Elektronikus Engedélyregisztrációs Rendszer
EKÁER (NAV)
Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer
ADR
Veszélyes Áruk Nemzetközi Közúti Szállításáról szóló Megállapodás
HU-GO
Elektronikus Útdíjszedési Rendszer
Keressen minket Bizalommal!
Ha szeretne árajánlatot kérni, vagy további információt megtudni, a lenti elérhetőségeken és a mellékelt űrlapon egyaránt kereshet minket:
Ügyfélszolgálat: +36 70 933 1526